19 Nisan 2009 Pazar

anladım ki yokmuş!

masallardan kalan ve günümüz yaşantısına sadece bir avuntu olarak giren beyaz at ve üzerindeki prens yok muş...beyaz atlı prens aslında en yakınınmış ve sen bunu hissedememişsin yıllarca,görememişsin...masalların içinden çıkıpta gelir diye beklemekse koskoca bir yalanmış.artık hayatımda ne beyaz at var ne de üzerindeki heybetli prens...bunları neden mi yazıyorum?işte bunun cevabını bende bilmiyorum. belkide gördüğüm güzel rüyadan uyanmak istiyorum,hayal ve gerçek arasındaki köprüyü tamamen ortadan kaldırarak belkide kendime en büyük iyiliği yapıyorum kimbilir.bu hayat gerçek,tuttuğun anda ellerini yakacak kadar gerçek hem de.asi bugünden itibaren bambaşka bir asi olmaya kararlı silkelendim ve kendime geldim.bir karar aldım ve sonuna kadar arkasındayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler