3 Nisan 2009 Cuma

matilda siyaset yaparsa:))

matilda! o bir efsane,boya fıçısından çıkmış leylak çiçeği,deve tırnakli bir gül,hokka burunlu, eşine az rastlanan son zamanların gelmiş geçmiş en sexsi kadını matilda...
yazılarımı takip ettiyseniz eğer matildanın kim olduğunu ve benimle olan bağlantısını az çok biliyor olmalısınız.bu sebeple uzun uzadıya matilda hakkında tanıtım yazısı yazmıyorum bilen biliyordur afrodit banu'nun 30 lu yaş halleri işte:)
gelelim anlatacağım derin konuya;hayatının büyük bir çoğunluğunu kendi ekseni etrafında geçiren,dış dünyaya kulaklarını tıkayan(ülkeside dahil) tek derdi eğlence,para,süs,püs ve daha bir çok kokkoş mevzuya odaklanan matilda, beni bir kez daha şaşırtmayı başardı nasıl mı?seçimlerin hemen ardından yaptığı siyasi yorumuyla(kötüde olsa matilda düşünüyormuş pehhh)olayı aynen aktarıyorum.
mekan:şirket servisi
kişiler:şirket çalışanları(asi,matilda,maviş,benazir butto,leyli,hüso,haso,mıho,goze ve diğer çalışanlar)
maviş ve ben kendi aramızda havadan sudan konuşurken, ön koltuktan gelen yüksek tonlu sesler biranda servis gündemini değiştirdi.dialoglar çoğunlukla goze ve matilda arasında gerçekleşirken ben dinlemeyi tercih ettim.(yorum yapmaya bile değmez)
matilda:olmaz böyle şey,teröristlerin partisi doğu ve güneydoğuda birinci parti gelmiş.(kürtlere terörist gözüyle bakan bir zihniyet)
goze:bu insanlar hertürlü muameleyi hak ediyor artık.
matilda:nefret ediyorum o partiye oy veren herkesten(o parti dediği dtp oluyor)
hüso:eee böyle olacağı belliydi zaten çok yüz verdiler kürtlere,kürtçe kanal açmak büyük bir hataydı,şimdi isterlerde isterler herşeyi(halkların anadillerini konuşmaları çok sakıncalı bir durum eyvahhh ülke parçalanabilir)
goze:ben ülke gidişatından endişeliyim,çok değil yakın bir zamanda parçalanacak bu ülke(ne bu korku)
matilda:bu ülkede yaşamaktan nefret ediyorum,artık ülkemi sevmiyorum.
goze:ben herşeye rağmen ülkemi seviyorum,fakat içindekileri artık sevmemeye başladım.
matilda:bunların istediği kimlik değil mi?bütün kürtlerin kimliğini kürt diye damgalayıp toptan temizlik yapmaları gerek,istemiyorlarsa defolup gitsinler ülkemizden!onlarla bir arada yaşamak istemiyorum.

konu benim ineceğim yere kadar bu ölçülerde devam eder.sussam gönül razı gelmez, konuşsam onların tabiriyle terörist olurum. işte böyle ön yargılı bir ülkede yaşıyorum yada yaşıyoruz,dün servis arabasında yaşanan bu olay bugün türkiyenin her yerinde en acı boyutuyla yaşanmıyor mu?asırlardır bu topraklarda yaşayan halk neden şimdi defolup gitsinki,barış içinde yaşamak varken...'KÜRT' bu kelime çok mu ürpertiyor sizleri,neyi paylaşamıyoruz biz ve hala neyi tartışıyoruz.bir milletin kimliğini,anadilini,kültürünü,örf ve adetlerini yaşaması kadar doğal ne olabilir ki?terör diye nitelendirdiğiniz şey bir sebep midir,yoksa sonuç mu? nedir terör yada terörist nedir?önce bunları sorgulamamız gerekmez mi?ben gelecekten hiç endişe duymuyorum aksine umutlarım hala yemyeşil kim ne derse desin,gelecek güzel günler halkların kardeşliği ve barış içinde olacak buna yürekten inanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler