24 Nisan 2009 Cuma

''nice üniformalar gördüm içinde ''insan'' yok''

dünyada hoşgörü hakim olsa idi insanlık kazanırdı.görüyorum ki insanlar hoş görmek yerine gittikçe yobazlaşıyor. insanlık ve barış adına yapılan son çırpınışların tükenmesinden korkuyorum!barış için uzanan eller itekleniyor!dünya çocuk bayramında bir ''çocuk'' varsın kürt olsun ya da türk adı her ne olursa olsun bir çocuk, ölesiye coplanıyor bu memlekette.yüreğimin bir yanı hala çocuk olan ben copların acısını hissediyorum beynimde kalbimde...bir adam ki üniformalı, içindeki nefret öyle büyük, öyle sığ, öyle vahşi ki hıncını dili olmayan ruhu olmayan cansız demir parçasından çıkarıyor.bir tekme savuruyor karanlığa öyle bir tekme ki insanlar lal, insanlar don...işte bu tekme ayrılıkçı kanlı günlerin habercisi, işte bu tekme TEK' liğin habercisi, işte bu tekme ya sev ya terket sloganı.
''GELECEK GÜZEL GÜNLER BARIŞ DOLU YARINLAR DİLİYORUM''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler