15 Nisan 2009 Çarşamba

hoşgeldin asiçiçek

tanrım çok mutluyum günlüğüme kavuştum nihayet, herkesi çok ama çok özlemişim.günlüğümün buram buram orjinal kayıtlarını düşüncelerini yaşamlardan kesitlerini delice çılgınca ah bir anlatsam ne fena özlediğimi.şimdi gelelim başıma gelen talihsiz olaya;geçen hafta perşembe günü blogda bir gezintiye çıkmış gelen yorumlara bakarken tanrım oda nesi internet sayfaları ardı ardına açılmaya başladı ben diyim 50 siz diyin 100 sayfa açıldıkça açılıyor,bende paniye kapalıp sayfaları kapatamayınca bilgisayarı kasadan kapattım zor bela.sonra bir umut içime su serperek kendimi teskin edip yok yok hiçbişey olmamıştır diye gözlerim kapalı içim pır pır açmaya çalıştım bilgisayarımı, netice olarak malesefki bilgisayarım açılmamakla beraber kaba tabirle çökmüş olduğunu sevgili bilgi işlemcimizden öğrendim. sorun zaten bilgisayar değil içindeki önemli belgeler ve programlardı,bilgi işlemci habire asi nasıl çöktü bilgisayar? nereye girdin? diye soru yağmuruna tuttu beni,ona; benim bir blogum var onu okurken virüs bulaştı diyemezdim haliyle sustum. ben şubattan beri yedeklemede yapmıyorum,şimdi bu bilgiler yok olursa ikimizde yanarız diyerek sağolsun içime iyiden iyiye kurt düşürdü.neyse efendim o gün ben ve bilgi işlemci canavar arkadaşım uğraşıp didinip verileri kurtarma operasyonuna giriştik,aslında ben değil bilgi işlemci yoruldu ama olsun, bende; evet başabilirsin bunu yapabilirsin diyerek motive ettim arkadaşımı ehhh buda epeyce zahmetli bir iş oldu.günün akşamında sevgili bilgi işlemcim hatta kahramanım bütün verilerimi kurtarmayı başardı.bilgisayarı kurtaramadık, mefta oldu:(( bilgilerime kavuştumya gerisi hava civa.hemen yedek bir bilgisayarı kurup tekrar kullanmaya başladım aman nazar değmiye canavar gibi maşallah.ertesi gün içimdeki blog aşkı tekrar bloguma yönelmemi emretti buna engel olamadım.ama kurnaz olmalıydım bu defa kendi blogum değil bir başka bloga girip deneme yapmaya karar verdim(biraz reklam olucak ama girdiğim blogu yazmalıyım kadın yazıma yorum yazan bir arkadaşın bloguna girdim adı absalom)sonra yine aynı şeyler olmaya başladı, sayfalar ardı ardına açılıyor benim yüzüm sapsarı bilgisayarı tekrar kasadan kapattım.içimden dua edip açtım bilgisayarımı ve derin bir ohhhhhhhhhhhh çektim bilgisayarım hayattaydı:))cuma gününden beri uslu bir çalışan olup, işlerime yönelmeyi tercih ettim aklım bloglardaydı ama napalım kader.blogu nasıl açtığıma gelince;sevgili opal ve opetmani arkadaşlarımdan aldığım tavsiyeler sonucu başka bir yerden blog sayfama girip eklediğim bütün verileri sildim hani kenarlarda online izleme şeysi falan varya işe onların hepsini silmekle başladım sonra müzik eklentilerinide sildim kısacası ham bir blog oldu benim ki ama iyide oldu şuan hiçbir sorun yok tek sorun başka bloglara girememem.şimdilik durum bundan ibaret beni merak eden bütün arkadaşlarıma sevgilerimi yolluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler