23 Mart 2009 Pazartesi

ceylan gözlerim varmış peh peh peh???

selam emekçi halkım,şafağın kızıl ışığıyla yollara düşen, ekmeğinin kavgasını veren insanlar nasılsınız! hepinizi sevgiyle selamlıyorum...
çok yoğun bir haftayı geride bırakmama rağmen üzerimdeki bu ölü toprağını henüz atamadım.çırpındım, debelendim, şöyle bir etraflıca silkelendim ama ııhh olmuyor,halsizlik var fena halde.baldırlarım hamlanmış şemammeyi oynamaktan:)))eee kış boyu uyuşuk uyuşuk oturursam olacağı budur işte.neyse efenim gelelim özel mevzuya:)))dün sabah herzamanki gibi durağımda melül melül servisi gözlüyorum(pardon bekliyorum)yanıma kara kuru şöyle hafiften simeylli,uzun boylu yağız bir delikanlı geldi, dikildi baş ucuma!!!günaydın güzel gözlü bayan!(mala bak resmen laf attı bana)tam bayramlık ağzımı açıp en okkalısından hatta en yerin dibine batasıca kelimeyi söylecekken...
biliyormusunuz hafta sonları bir başka güzelsiniz,sürekli geldiğiniz cafeteryanın sahibiyim ben:))(bunu ifade ederken nasıl kabarıyor görmeniz lazım)karşımda duran patavatsız ve görmemiş bu allahın kulunu iyice süzdükten sonra nasıl bir karşılık vereceğimide beynimde tasarladım,yok yok ben bu adamı öyle küçük düşürmeliyim ki kim olduğumu anlasın hıyar(asi'yim ben ya asiiiii)
asi:pardon ama siz şimdi bana kibarca laf mı atıyorsunuz?
sapık:hayır tabiki öyle bir niyetim yok:))
asi:öyle öyle,baksanıza resmen laf attınız bana(ümüğünü sıktığımın sapığı seni)
sapık:kendimi yanlış ifade ettim sanırım
asi:tutki doğru ifade ettin böyle bir durumdan ne beklentin olabilir???
sapık:tanışmamıza vesile olurdu:)))
sapık:bakın niyetim askıntı olmak değil, sabah buradan geçiyordum tesadüfen sizi gördüm, öncesi var tabiki, sürekli benim cafeteryaya arkadaşlarınızla gelirken görüyordum,birkeresinde arkadaşınız saz çalarken sizde eşlik edip türkü söylemiştiniz!hatırladınız mı???
(evet o günü çok iyi hatırlıyorum bizim mavişin doğum gününü malum cafeteryada kutlamıştık,kuzenim baran yanında getirdiği sazı tıngırdatmış bende katık olsun diye birkaç name türkü vızıldamıştım)bunlar doğru ama bu adama yinede haddini bildirmem lazım bu şart!
asi:bakın bu yaptığınız hareket gerçekten hiç hoş değil,şimdi siz beni orada görmüş olabilirsiniz,sesimden ve görüntümden etkilenmiş olabilirsiniz.ama bu, şuan yaptığınız kabalığı yapmanıza sebep değil,üslubunuz yanlış birkere sabah sabah gelmiş 'günaydın güzel gözlü bayan'
bu mu? hitap şekliniz.hem hiç tanımadığınız birine laf atar gibi selam veriyorsunuz haa birde cafeterya sahibiyim diye havalanıyorsunuz ve karşınızdaki insandan güler yüz bekliyorsunuz öylemi...bana bak hele!!! sen benim kim olduğumu biliyormusun,ayyyyyyyy bas git burdan valla cingar çıkaracam şimdi heh(bunu söylerken elllerim farkında olmadan belime gelmiş aynı mahalle karılarına benzemişim)benim sapık bu fırçalara daha fazla dayanamayıp arabasına atladığı gibi vınnnnnnn(tüydü).vay vay vay gözlerim güzelmiş öylemi,bu adam daha bu yoldan geçmez puhahahahahah.
yazım bitti arkadaşlar haydi evlenin artık bahar geldi:)))THE END

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler