5 Mart 2009 Perşembe

sevgili günlüğüm

merhaba okuyucular;halsizim çok fena, bahar mı vurdu nedir???hem bedenim çok yorgun hem ruhum, hemde yüreğim...yorgunluktan gözlerimi açamıyorum,iştahım yok yemek bile yemedim bir kase çorbayla idare ediyorum,başımı koysam masaya biraz kestirsem diyorum,ya uyur kalırsam, rüyalara dalarsam,rüyamda beyaz atlı prensimi görüpte ayılırsam(ne kafiye ama)
yok yok en iyisi bizim köydeki gelincik tarlalarında uyumak,o uykunun tadı bambaşka,kuşların cıvıltıları arasında öyle tatlı olur ki uyumak...
rüzgar ılık ılık eser,ağaçların yaprakları huşu içinde dans eder,dere öyle nazlıdır ki akarken,bakmaya kıyamaz insan.
köyüme bahar gelir,newroz çiçekleri bütün dağları sarıp sarmalar....
öyle güzeldir ki bahar zamanı yayla; öyle şen, öyle mutlu...
koyunlar sağılır,yayık yayılır,teşi eğirilir, kadınlar canla başla çalışır...yaylaya gidesim var,uzun zaman oldu gitmeyeli çok uzun zaman....sırtımı ararata dayayıp demli bir çay içesim var,odun ateşinde demlenen çayın tadını özleyen var mı benim gibi...
at arabasına binip köye inesim var....rüyalara dalıyorum gözlerimi köyümde açmak üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler