16 Mart 2009 Pazartesi

sevgili günlüğüm

merhaba hepinize ey insanlar! mutluyum hemde çok fena,ayaklarım yerlere basmıyor, uçuyorum büyük dehlizlere,yaşlanmak ne garip şeymiş anne(bu biraz kafiyesiz oldu ama idare edin garii)
hafta sonu beklenen büyük buluşma gerçekleşti, tabi size bundan bahsetmediğim için ne buluşması bu??? dediğinizi duyar gibiyim:)))hemen anlatayım, konu yerli yerinde, sıcakken daha külleri dağılmadan,soğumadan anlatmak istiyorum mutluluk sebebimi.
herşey bundan çok kısa bir süre önce başladı, facebook sayesinde lise arkadaşlarımı buldum düşünebiliyormusunuz aradan tam 9 yıl geçti... vayyyy beee ne çok zaman geçmiş, baya yaşlanmışım:))))
facebookta başlayan görüşmeler msn de devam etti, içimizdeki hasret ve özlem iyice depreştiğinden hafta sonu buluşmak üzere anlaştık.bundan 9 yıl önce birbirimizden ayrıldığımızda daha çocuktuk oysa şimdi birer yetişkin olarak görüşecektik,ben çok heycanlıydım abartmıyorum buluşacağımız yere ayaklarım yere basmadan gittim(mutluluktan uçuyordum)ve inanın çok mutluydum,hala mutluyum...
buluşma yerimiz otantik,mistik, yastıklı minderli, özgün müzikli çok huzur verici güzel bir yerdi.(isim vermiyim reklam olur)
hasret dolu sarılmalar, kucaklaşmalar çok duygulu bir andı,benim hiç değişmediğimi söylediler hala cadıymışım,yalnızca biraz daha güzelleştiğimi söylediler 'okuldayken kara kuru bir kızdın ne bu hal şarap gibisin yıllandıkça güzelleşmişsin asi'öylemiyim aaaa hiç farkında değilim ayolll:)))
sonra birden üzerimizdeki olgunluk ibaresi kalktı ve hepimiz çocuk olduk,bol bol anılarımızı yad edip güldük,kopya çekerken yaptığımız numaralardan tutunda dersi kaynatmak için bulduğumuz bahanelere,sonra sınıfa osuruk gazı sıkıp dersi boş geçirmeye kadar hatta hoşlandığımız aşık olduğumuz hocalara kadar herşeyi en güzel haliyle hatırladık.bana sürekli lise 3 de dövdüğüm kızı hatırlatıp durdular:)sahi ben niye dövdüm o günahsız sabiyi???sebebini hatırlayamadım ama dövdüğüme göre muhakkak geçerli bir sebebim vardır diyede ekledim.içlerimizden bazıları evlenmiş çoluk çocuğa karışmıştı asi kız sende fazla geç kalmadan mürüvetine er artık, yeter bu kadar bekar gezdiğin,gibi bolca nasihatlarda aldım.
herşey çok güzeldi hiç bitsin istemiyordum,yine görüşelim olurmu yine,hepinizi çok seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler