2 Mart 2009 Pazartesi

sevgili günlüğüm

hey heyyy heyyyy heyy aman arpa buğday danesiii ohh ohhh yandan yandan:))her sabah bu türküyle uyanmak ne güzel beee! uykunun en dayanılmaz, en tatlı anında çalan horoz sesli alarmın verdiği o büyük işkenceyi bu türkünün bastırması,ve güne daha zinde başlamama sebep bu türküyü huzurlarınızda ödüllendiriyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum deneyin beğenmezseniz paranız iade edilecektir tarafımdan:)))
dün akşam ablama gittim kıvırcık saçlı küçük prensesimi çok özlemiştim gerçi hafta sonu bizdeydi ama yinede çok özlüyorum görmeyince.
onun sevgisi bambaşka,her gittiğimde teyze anlat anlat diye kucağımda zıplar durur.ne anlatim kıvırcık merinosum dediğimde pasaklı kızı anlat:)))eeee çocukla çocuk olursan olacağı budur işte.
bizim kıvırcık merinos daha 2 yaşında, maşallah bir dil var papuç gibi büyümüşte küçülmüş sanki.1 den 20 ye kadar bütün sayıları ezbere sayar,renklere bakıp isimlerini söyler(maşallah diyelim) bütün oyuncaklarını yanıma taşır teyze oynat hadi oynatsana, allam yawwww senin teyzen büyük canımın içi olmazki ama ayıp bebeklerle nasıl oynasın???
makyaj yaparken yanıma gelir teyze sürsene banada sürsene hadi sür yaaa dudağına ruj sürdüm ablam bastı fırçayı niye sürüyon elbiselerini batırıcak:))gazetede bıyıklı adam resmi görmüş banada bıyık yapsana diyo keçeli kalemlerinide dizmiş yanıma, tamam teyzesi ayıp ediyon:)) böyle muzurlukları bende çok seviyorum aldım kalemi elime bir tablo gibi nakış nakış kedi bıyığı yaptım(erkek bıyığı yapmadım psikolojisini olumsuz etkilememek için)sonra resim kitabından bütün kedi resimlerini kıvırcığa gösterdim, bir aynaya bakıyo bir kedi resimlerine gülüyo afacan.
bütün aile bireyleri kıvırcık merinosun bana çektiği konusunda hemfikir.bende küçükken çok yaramazlık yaparmışım... her çocuk yaramaz değilmidir zaten:)))evet bazı konularda birbirimize benzediğimiz doğru, oda çok inatçıdır benim gibi,ele avuca sığmayışı hep ben:))geçen gün akvaryumdaki japon balığını eliyle tutup çıkarmış bide ağzının içine sokuyormuş velet,bende küçükken kelebekleri yakalayıp suyun içinde boğardım,sonra civcivlerimizi severken farkında olmadan dişlerimle başlarını ısırmışım sevme şeklimde bir acayip:)))yazım bitti hadi evli evine köylü köyüne THE END.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler