30 Mart 2009 Pazartesi

seçim telaşesi::)))

neden ve niçin olduğunu bilmiyorum (lafa bak hele neden ve niçin puhahahah aynı anlamı taşıyan iki kelime neyse idare edin) seçim sabahları aynı bayram sabahlarını andırır bizim evde...babam ve annem günün er vaktinde tatlı bir telaşla uyanıp bizide uyutmazlar(biz derken=kardeşlerim ve ben demek istedim)dün sabahta hayatımda 3. kez oy kullanmanın telaşıyla uyandırıldım sabahın köründe paldır küldür:)))kahvaltı, ev işi, banyo, saç fönü ve makjajdı derken saat 14:00 oldu.(iykide erken uyanmışım,geç uyansaydım kaçta giderdim kimbilir)gündelik hayatımda çok fazla makyaj yapmam, fakat dün önemli bir gündü süslü olmalıydım zira demokrasi gereği seçme hakkımı kullanıyordum.belediye, büyükşehir,il meclisi, muhtarlık falanda filan,bizim mahallenin muhtar adayları kıyasıya bir rekabetle girdiler seçime,adaylardan 2'si köylümüzdü eee hal böyle olunca her ikiside oy istedi bizim fukaraneden:))) babam aza adayı bile oldu(bu adam siyatsetçi olacak ben biliyom)bizim evde 5 oy vardı.ve bizden oy isteyen her iki adayada babam söz verdi oyumuzu vereceğine dair...babam bizden önce gittiği için okula, ben annem ve kardeşim beraberce kolkola gittik oy vereceğimiz okula,elimize tutuşturulan aza kağıtlarında karalamamız gereken isimlerin olduğunu düşünüp yanımdakileride yönlendirerek babamın adı hariç diğer aza adaylarının isimlerinin üzerine bir çizik attık beraberce(meğer öyle değilmiş)sonra muhtar adayıyla beraber aynı zarfın içine koyarak sandığa gömdük oyları.akşam babama gelen bir garip telefonla patladık gülmekten.arayan bizim mahallenin seçimi kaybeden muhtar adayı:)))eee hani bana söz vermiştiniz diğer adayın zarfında çıktı pusulalar???babam hala olan bitene bir anlam veremiyordu nasıl olur du??ikinci kez gelen telefonla durum açıklığa kavuştu arayan mahallenin seçim gözlemcisiydi,
görevli:emmi senin azalık oyların şu kadar ama 5 tanesi geçersiz:)))adam habire sırıtıyor telefonda.
babam:nasıl geçersiz anlamadım??
görevli:yawww beş kağıtta senin ismin hariç diğerleri karalanmış:)))(bu beş kişi bizim ev halkı oluyor)bu sebeple senin oylar geçersiz:)))
şimdi durum anlaşıldı,babam hem güldü hem bastı fırçayı bize:)))boşa giden oylar bir yana,kime oy verdiğimizde gün gibi ortaya çıktı:)))böylelikle bir seçimide tatlı anılarıyla geride bıraktık....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler