3 Mart 2009 Salı

sevgili günlüğüm

saçlarım artık belimde, 3 yıldır büyük bir azimle,umutla sevgiyle hertürlü vitamin ve mineral ile beslediğim sırma saçlarım artık tam istediğim kıvamda.kendimi bildim bileli saçlarımı hep belime kadar uzatmış sonrasındada sıkılıp kısacık kestirmişimdir.kısa olduğunda uzatmak için çabalarım uzadığındada kestirmek için(bu ne yaman çelişki)...itiraf ediyorum bu konuda çok bencil ve nankörüm kendime karşı...vücut kilolarımlada çok çeliştim bir zamanlar ve halada çelişiyorum ne tuhaf:)))
zayıf olduğum yıllarda şişmanlamak, ete buda dolmak için çok çabalardım. ama yinede bir gram alamazdım.45 kilo olmanın nasıl berbat bişey olduğunu en iyi ben bilirim.aldığım kıyafetleri hep bir beden daraltıp en son şekliyle giymenin ezikliğini yaşadım yıllarca.bu yüzden çubuk krakeri çok sevdim oda benimle aynı kaderi paylaşıyordu nitekim.
sonra ansızın, birden bire, süratle sıfır beden giydiğim kıyafetlerin vücuduma dar geldiğini farkettim,evet evet kötü kaderim bana bıyık altından gülmüş ve vücudum hızla şekillenmeye başlamıştı.günler günleri,aylar ayları kovalamış, kediler mart ayını atlatmış,fareler deliklerinden tarlara çıkmış,koyunlar kuzulamış,atlar kişnemiş,insanlar üremiş ve çok kısa bir zaman dilimi içinde asi kız 45 kilodan 52 kiloya çıkmıştı.artık istediği her kıyafeti giymenin çoşkusuyla neşeli ve mutluydu.yakın çevresinin tabiriyle çalı çırpı olmaktan kurtulmuş bıngıl bıngıl etlere kavuşmuştu.fakat bu mutluluğu pekde uzun sürmedi kiloları durduğu yerde, istediği gibi durmamıştı, aldıkça almaya başladı 36 beden idealdi ama 38 beden olmayı hiç hayal etmemişti.
sonra bu duruma bir nokta koyma vaktinin geldiğini düşünen asi, bu seferde zayıflamak için uzun uğraşlar vermeye başladı.diyetler yaptı, aç kaldı,ip atladı,yürüyüş yaptı,yerlerde süründü ama bir gram bile veremedi, olmadı.çubuk kraker olduğu günleri özlemeye başladı, üzüldü içine kapandı ya daha fazla şişmanlarsam diye korkuyla düşüncelere daldı....sonra birden içindeki bencilliği farketti asi, kendisiyle barışmanın ne anlama geldiğini kavramaya başladı, küsmedi vücuduna, 38 beden olmanın hiçbir sakıncası olmadığını geçte olsa anladı.
şimdimi;yine 38 bedendeyim 40 da olsam farketmez ben buyum.evet saçlarım uzadı ama kestirsemde mutlu olurum kökü bende nasılsa.yaşamanın güzelliğini farkettim önümüz bahar...yazada kışada hazırlıklıyım hayat devam ediyor.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler