25 Mart 2009 Çarşamba

tarafsız olmak yada olmamak

oy oy oy fadime çekme beni yemine men seni çok sevirem looo dinime imanıma tey tey tey tey...sabahtan beri içimden bu türküyü söylüyorum sonra gülüyorum,söylüyorum sonra yine gülüyorum aboooo dellendim hahh.neyse efendim gelelim bugünkü konumuza asi her işe el atmalı çözmeli çözümlemeli sormalı düğümlenmeli hıkkk diye.uzun zamandır takip ettiğim bir konuyu sayfamda paylaşmazsam çatlarım hatta balon olur güm diye patlarım.şimdi malumunuz seçim arefesindeyiz her il ve ilçe, partilerin mitinglerine ev sahipliği yapıyor,insanlar kimi zaman işyerlerinin canıma yada evlerinin balkonlarına oy vereceği partinin bayraklarını asıp renklerini belli ediyorlar.bu ve buna benzer vakaları ülkemde adım başı görmek tesadüf değil gerçektir.tv kanallarındada hummalı bir seçim çalışması üstü kapalı yürütülüyor.aslında söze nereden başlasam bilmiyorum ama bu yazıyı kesinlikle tarafsız ve dışarıdan baktığım kadarıyla yazıyorum.muğur cündarı bilmeyen yoktur diymi???tarafsızlığıyla nam salan böbür böbür böbürlenen, tarafsız(sözde) gazeteci son yıllarda haber spikerliğinede el atmış hayırlı olsun memlekete.geçtiğimiz aylarda haber programını bir düello meydanına çevirmiş ve cengaverleri kozlarını paylaşmaları için konuk etmişti.peki ama kimdi bu cengaverler?birisi kekik mökçek ve camal daraçtaroğlu rakip iki partinin sözüm ona dişli adayları(ikiside birbirinden beter tencere kapak misali)neyse efenim muğur cündar programda 180 derece dönüp yapmacık tarafsızlığınıda bir kenara itip kekik mökçeki boynu bükük küheylan gibi orta yerde bırakıp,camal daraçtaroğlunun sırtını sıvazlamasın:)) ne olduysa ahada bundan sonra oldu!ipler koptu,yürekler dağlandı,daha düne kadar birbirini pışpışlayanlar kanlı bıçaklı oldu iyimi???dün akşam haber izliyorum tvde. özelliklede muğur cündarı tercih ettim,ohoooo muğur almış başını koşuyor siperlere elinde kılıcıyla:))) yol asfaltlarından tutunda umumi wc lere kadar didik didik didikliyor,iyi hoş güzelde keşke muğur bey diğer ülke sorunlarınıda böyle didikleseydin,madem tarafsız gazetecisin, doğuda polis tarafından kolu kırılan 11 yaşındaki küçücük çocuğuda taşısaydın ekranlara, sonra aynı yol asfaltları gibi bu olayın üzerinede yürüseydin didikleseydin,bitmedi!!! gözaltında işkence gören sonrasında hunharca infaz edilen insanlarıda yaz bültenine, sen tarafsızsın olayların üzerine gitmeyi iyi bilirsin, çarşaf çarşaf magazinsel taraflı yanlı haberler yapacağına ülke sorunlarına daha diplerden bak da yazz,coplanan kadınları göster tarafsızca,açılan ölüm kuyularınıda unutma bunlarıda araştır.madem tarafsızsın kürt sorununa tepeden inme bakma. bir dil mavi gözlerine batmasın bu kadar(kürtçe tv için)mavi gözler tıpkı deniz mavisini andırır, denizin maviside bana sonsuz bir özgürlüğü çağrıştırır.yaaa böyleyken böyle muğur cündar önce tarafsız olmayı öğren.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler