22 Şubat 2009 Pazar

sevgili günlüğüm

sabahın köründe içtiğim çayla biraz kendime gelir gibi oldum yoksa inanın gözlerim yumuk yumuk açılmıyor, hala uyanamamış halde geliyorum işe ne tuhaf:))gelir gelmezde kötü bir haberle sarsıldım üretimdeki çalışanlarımız 1 haftalık ücretsiz izine çıkarılmışlar ve ben bunu şimdi öğrendim.hangi arada böyle bir karar verildi hayret? şaşkın ve üzgünüm...düşünebiliyormusunuz bu insanların çoğu ev geçindiren babalar ve anneler. kimi kirada, kimi gırtlağa kadar borçlu kasaba,bakkala,manava....hani kriz bizi teğet geçmişti,hani türkiyenin refah seviyesi yükseliyordu kimi kandırıyorsunuz siz beee.evet birilerinin refah seviyesinin yükseldiği doğru; zengin zenginleşiyor fakir ise dahada fakirleşiyor türkiyenin acı gerçeği malesefki bu...birilerinin oğlu gemicikler satın alırken,pırlantaların içinde yüzerken benim emekçi yoksul halkım haketmediği bir sömürüyle karşıkarşıya yok mu buna dur diyecek bir babayiğit???
evet gerçekler her ne kadar canımızı acıtsada durum bundan ibaret ve korkarım sadece bununlada sınırlı kalmayacak,felaket tellallığı yapma amacında değilim, ama ülke gidişatına bakıldığında ben pekde umut verici bir ışık göremiyorum...
şuan heryerde bir seçim telaşı aldı başını gidiyor,seçimlerden sonraya bakılmalı,göstermelik yardımların kokusu seçimlerden sonra fazlasıyla kazık niyetine fakire fukaraya geri gelecektir emin olun.bırakında şimdilik onlar safarilerine devam edip,pırlantacıklara ortak olsunlar keyiflerini kaçırmayalım durduk yere ağızlarının tadı bozulmasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler