22 Şubat 2009 Pazar

sevgili günlüğüm

merhabalar herkese özlemişim yaaa,şiir tadında yazmaktan kendi günlüğümü tutmayı ihmal ediyordum neredeyse yetiştim nihayet:))evet gelelim bugünkü mecmua konuma ben duyunca çok güldüm(ağlanacak halimize)...bakalım sizler ne düşüneceksiniz okuyunca???
bugün chp genel başkanı deniz emminin izmitte bir mitingi vardı malum hepiniz haberdarsınız bu durumdan neyse efem bu miting curcunasının hazırlıkları günlerdir hummalı bir şekilde devam ediyordu chp nin ilçe teşkilatlarında,çalışma derken hem miting yapılacak yeri organize ediyorlar hemde miting kalabalık olsun diye insan topluyorlar bizim semttede isim vermek istemiyorum himmet abi olsun adı.bütün mahalleliyi toplamış başına mitinge gelen herkese para veriyorlarmış diyip adam topluyor kendince. millet zaten işsiz verilen bu cazip teklifi duyunca hemen kabul etmişler haliyle, vah memleketimin haline vahhh.birkaç otobüs adam toplamıyı başaran uyanık himmet abi kaptığı gibi götürmüş insanları mitinge.hadi bol mitingler diyip seyrettim arkalarından bizim mahalleliyi derin derin....
akşam oldu ve bizim saf mitingcilerimizde geldi:)hepsinin surat bir karış para beklerken bedava parti bayrağı ve şemsiye armağan etmişler tabi ana parayı himmet abi götürmüştür o kesin. olan bu soğukta saatlerce deniz emminin palavralarını dinlemek zorunda kalan insanlara oldu üzüldüm gerçekten çok üzüldüm insanların düştüğü hale üzüldüm:((memleketi korkarım daha zor günler bekliyor.
dipnot:bu yazıyı siyaset olsun diye yazmadım yazdıklarım doğrudur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler