26 Şubat 2009 Perşembe

sevgili günlüğüm

merhabalar hepinize cümle aleme fingirdek şadumana bitlere kenelere karıncalara otlara böceklere en içten sımsıcak merhaba....(mahsus virgül koymadım bu kısım bir solukta okunmalı adet böyle)
matildaya son zamalarda bir haller oldu çözemedim,çözmek için büyük bir uğraş sarfediyorum.
kızın yürümesinden tutunda konuşması ve hatta gülmesine kadar herşeyi değişti bir hava bir kokonoşluk bir kendini beğenmişlik sormayın gitsin(dağ dağa küsmüş dağın haberi yok)özelliklede ben ve yakın arkadaşım maviş gözlüye bu tavırlar farkındayız...
sahi yaa ben günlüğüme yakın arkadaşım maviş gözlüden hiç bahsetmedim diymi?maviş gözlüyle şirketteki departmanlarımız farklı olsada çok sıkı bir dostluğumuz var sabah aynı durakta bekleriz,akşam aynı yerde iner bazen indiğimiz gibi kendimizi çarşının ışılarına bırakır vitrin vitrin dolaşır alışveriş yaparız.aynı fikirleri paylaşır ve aynı yasak türküleri dinleriz büyük bir zevkle... bir çok ortak yönümüz var mavişde benim gibi asi ve zor:)))matildanın tek sıkıntısı bizim sıkı dostluğumuzu çekemiyor olması ve bunu dillendirememekle beraber konuyu farklı boyuta taşımak.işin özü maviş ve ben matildayı çekemiyormuşuz ha ha ha(böyle düşünüyormuş bizim saf matilda)nesini çekemiyeceksek??? bikere 32 yaşında ama hayata dair hiçbir planı yok, bugünü yaşıyor ve yarın umrunda bile değil.hiçbir fikri benimsemiyor, kötüde olsa insanlar bir fikri savunmalı, karşı çıktığı düşünceleri eleştirmeli.magazinsel konular yerine daha güncel konuları takip etseydi eğer aklının içi samanla dolmayacaktı belkide...ve hala herkes bu içi boş matildayı kıskanıyor öylemi:))
herşey bir yana suratı bir karış asık ve ruhsuz bir duvarla yanyana çalışıyor olmak berbat bir durum umarım matilda bizi anlar ve bu anlamsız davranışlarına bir son verir umarım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler