19 Şubat 2009 Perşembe

sevgili günlüğüm

değişiyormuyum ben?evet evet değişiyorum, sanırım yaşladım.eskisi gibi bol kahkahalar atmıyorum,komik olan her neyse bir tebessümle geçiştiriyorum.çok çabuk parlamıyorum alttan almayı öğrendim.asi diye bilirdim kendimi, başkaldırırdım herşeye tatar ramazan gibi haksızlığa gelemez postamı koyar,çomak sokardım sorun yumağının içine.şimdi öylemiyim hayır değilim şimdi bir adım atarken bin düşünür,enine boyuna ölçer hesaplar bütün muhasebesini yaparım hayatın.bu ağırbaşlılığı hiç konduramıyorum kendime, çok zoruma gitsede hayat bana bunu emrediyor. eski asi olsam itiraz eder hır çıkarır sonu olmayan uçurumlara atardım kendimi...(ama şimdi duruyor ve düşünüyorum)
şarapnel parçalarında aradım belkide özgürlüğümü,ölüme düğün gibi gitmeyi düşledim en asi çağımda.kendi yarınım değil gelecek yarınlar içindi mücadelem,şimdi artık bir mücadelem bile yok hayat kavgasından başka....
değiştim ben! kızkıza kavga yapmıyor saç baş girişmiyorum ne tuhaff:))erkeklere de kafa tutmuyorum korkuyormuyum yoksa???
ağaçların tepesine çıkmak artık çok uzak bir hayal benim için(ceviz ağacımı kesmişler)
yeni icatlar peşinde koşmuyorum.eskiden salçalı reçel,turşu tatlısı,acılı helva gibi değişik yemek denemelerim olurdu,şimdi yemek pişirmeye vaktim bile yok çok yorgunum(hamaratlık güdümü yitirdim)
yaşlanmak ne garip şey!
ben asiyim dağların marazı, rüzgarın kızıyım yakışmıyor bana bu durgunluk ben asiyim..... silkelen kendine gel asi, git bir elini yüzünü yıka, baktın yine olmuyor iki şamar patlat yüzüne öyle devam et asiliğine yılma sakın asi hep asi kal...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler